açık konuşayım, ben yayını izlemedim. ancak şükela modunda entryleri okurken öyle anlaşılıyor ki altaylı benim de kaç gündür sorduğum en can alıcı soruyu sormuş: "ikinci tura kalırsanız sandıkları koruyabilecek misiniz?" o da "ben nasıl koruyayım, bizim böyle bir teşkilatımız yok!" demiş.
madem yok, sen nasıl bir dönemde yaşadığımızın farkında değil misin de bu yola baş koydun? yoksa uzun zaman sonra bu karanlık dönem bitecek diye umutlanmış insanların umudunu yıpratmak için ortaya sürüldüğün için mi bile bile bu işten geri adım atmıyorsun?
23.03.2023 · 1. sıra
follow the path
22.03.2023 00:08 ~ 00:45