bu kişinin normal olmadığı belli ama "üzerimde bomba var" dediğini kendi kulaklarıyla duymuş gibi anlatanları görünce insanın aklına berkin elvan falan geliyor. ne oldu lan, sustun aniden? oysa sadece giriş cümlesine bakarak laflar hazırlamıştın. elinde bıçak olduğunu kimse inkar edemez ama bu görüntüler gelmeden önce "çantasında bomba olduğunu söylediği için vurduk" diyenlere de inanmıştın sen mesela. e yok ama çanta? lan düdük, buna inanıyorsun ama işine gelmeyen yerde de sen polise sövüyordun, nasıl olacak bu işler? bencil misin, algıda sıçıyor musun yoksa salak falan mısın? atlama hemen heyecanlı ergenler gibi. düşün azıcık lan, kullan o uzun zamandır çalıştırmadığın beynini. otomatiğe aldın gidiyorsun. sonra birisi "salak" deyince de alınıyorsun.
okuduğumuzu anladık mı?: böyle bir dönemde, böyle bir günde elinde bıçak ile polisleri geçip koşarsan vurulma ihtimalin yüksektir, yani bu "beklenebilir" bir durumdur. yine de bu durum olayı meşrulaştırmaz. "basit şüphe" ile "makul şüphe" arasındaki farkı bilmek lazım. yoksa herkes ölür. yani kişilere ve konumlara bakıp ölümlere sevinmek çok da olgun bir kafanın eseri değil. kendinden şüphe ediyorsan biraz geçmişe git. sor bakalım kendine, "15 temmuz'da ölenler için, berkin elvan için, reina'da ölenler için, bu adam için, doğuda ölenler ve batıda ölenler için ne düşünüyorum?" diye. çekinme lan, sor. ara sıra sor böyle sorular kendine. fikirlerin senin mi yoksa bir koyun musun belli olsun.
24.03.2017 · 23. sıra
zibonaj
23.03.2017 01:32