saat gece 12'ye geliyor, bu yavrucağı bulalım ne olur. nerede kalır, ne yer ne içer, hava soğuk, ayaz aklıma geldikçe çok endişeleniyorum.
bu saatler genelde sokaklar parklar ıssızlaşır, birkaç kayıp vakası vardı hatırladığım kadarıyla, genelde parklarda, banklarda bulunmuşlardı.
vakti olan suserlerden gerekirse bir grup oluşturup gündüz insanların çok olduğu ama geceleri ıssızlaşan bu tür yerleri dolaşmalarını isterdim.
24.11.2022 · 37. sıra
edimsel
23.11.2022 00:00