yapılan maaş zamlarından sonra olandır. işçi, memur, doktor artık hepsinin maaşı (neredeyse) eşit.
solcuların ıslak rüyasını gerçekleştirdi akp resmen. diyecek tek bir şey kalıyor.
(bkz: ooooooooaaağğğhhhhhhhhh)
edit: basligin bu kadar tutacagini dusunmemistim yuh. reklam alinir swh
edit2: butun entryleri okudum, ciddiye alip cevap yetistirenler var. ironiden anlamayan nesle asina olamadik be...
edit3: ulan ne kadar komunizm sevdalisi gerizekali varsa basliga cekmisim. maaslarin bu seviyeye gelmesine yaptigim elestiriyi, komunizm ile eslestirmeme laf vurmuslar. neymis efendim, maaslarin esit olmasinin komunizmle alakasi yokmus. hadi ya? ciddi olamazsiniz amk. ulan biz de biliyoruz komunizmin esit maas demek olmadigini sayin gerizekalilar. burada yaptigim bir sistem elestirisi ve sizin takildiginiz nokta tam olarak şu:
(bkz: evet tarafından)
22.06.2023 · 43. sıra
jarentrux
21.06.2023 01:25 ~ 16:53