ilk devre boyunca futbol adına beklediğim her şeyi buldum. şahane bir 45 dk geçti hayatımdan. çağdışı futbol, düzenli halısaha yapan adamların maçı kıvamında deli gibi tempo, en az yirmi karşılıklı top kaybı, at gibi koşan kanatlar, rakibin götünü hedefleyen amaçsız ortalar, direkten dönen kafa, taca çıkan şut bile gördüm. iki tarafa da teşekkür ediyorum, allah razı olsun herkesten. zaten ilk on dk’da beşiktaşın onbirini anca çözdüm. baktım brugge hocası eski belçikalı bir topçu gibi göründü gözüme, ismini çıkaramadım. şenol hoca yüzden hafif yaşlanmış. necip yok *, ikinci devre onu da görürsem keyfim tamam.
bilenler bilir ben şampiyonlar ligi izlemem. izleyemiyorum. ortam çok gergin. ortada dönen manyakça miktarda paranın getirdiği bir gerilim var. futbol tamamen atletik performansa ve üst seviye mental konsantrasyona dayalı bir taktiksel efora dönüşmüş durumda. kaybetme korkusu bütün riskleri yok etmiş. herkesin beklentisi yüksek, herkes arenaya çıkmış gladyatör gibi. zaten gerginiz aq, bi de bu sıkıntıyı çekemem. ben çağdışı futbol istiyorum, her tür hataya açık bir tempo istiyorum, top kaybı istiyorum, yaradana sığınıp atılmış şutlar istiyorum, pas hatası istiyorum kardeşim. perşembe geceleri benim bayramım. böyle de manyağım. haydi saldır beşiktaşım.
23.09.2023 · 1. sıra
nisantasindabiramele
21.09.2023 22:58 ~ 22:59