ızdırabını sikiyim fener gündemde hangi acı varsa yaşatıyon resmen tüm tuşlara basıyon helal olsun.
bizde 2 tane gol atamayan samattadan da 2. dkda gol yemeyiver.
panenkayla penaltı kacırma baraj altına adam koyup alttan gol yeme başkanın pazarcı gibi megafonla dolaşması... 4 gunde ne varsa tik attık. amk mum takımı allah çarpsın sirk gibi.
son mac şampiyonluk verme zaten hobimiz yakalayınca affetmıoz.
karabiber sevmeyen karabiber
21.10.2021 19:49 ~ 20:39