gitmeyin kardeşim. adamlar sizi aşağılıyor, gitmeyin, sonrasındaki rezilliği onlar yaşasın. bu nasıl iş lan, böyle şey mi olur?
keşke gitmeseydiniz, lanet olsun yahu böyle aşağılama mı olur? sinirim çıktı tepeme gece gece.
23.12.2023 · 8. sıra
daycobudeska
22.12.2023 00:21