tokat yiyen kim?
dış güçler değil.
amerika değil.
dolar değil.
tokat yiyenler, kur artarken elindeki 3-5 kuruş buhar olmasın, zaten düşen alım gücü iyice düşmesin diye döviz alan kendi vatandaşların.
tokat yiyenler, dolar 15 16 iken hammadde alıp muhtemelen üretimini bile yapamadan batacak olan üreticiler.
siz doları pat diye düşürerek, gelecek korkusu taşıyıp döviz alan bu ülkenin vatandaşlarına, üretim yapmak zorunda olan, geçimini üretim yaparak sağlayan üreticilere tokat attınız.
dolar artmaya devam etseydi bu insanlar para baronu, milyarder vs. olmayacaktı. sadece işlerini devam ettirip kendilerini güvence altına almış olacaklardı.
tokat yiyenler onlar, başkası değil. boşuna kendi kendinizi kandırmayın.
suçları ise piyasaya göre refleks almak. bir devlet, ancak bu kadar düşman olabilir kendi vatandaşına.
23.12.2021 · 40. sıra
son unu dusunen firinci
22.12.2021 00:00 ~ 02:56