edit: jolly tur sevdalısı, onsuz yapamayan bir yazar olarak, acente hakkında başlık açılmış mi diye günlerdir sözlükte sayfa yenileyen biri olarak tam 7 dk içinde tur firmasını öven bir entry girdim.
büdüt: aynı otel tüm acentelerde var. ets, hotels, otelz, trivago vs. yani oteli mi lincleyecegiz yoksa acenteyi mi lincleyeceğiz. işte tam şu anda rezalet başlığının tadı çıkmaya başladı. (bkz: antalya'da kartlar yeniden dağıtılıyor)
3/10 puan verdiğim lezzetsiz rezalet. oysa ki jolly tur'u linçlemek için ne kadar büyük bir iştahla başlığa girmiştim.
3 puanı gidiş yolundan verdim. imladan da puan kırdım.
google'a "kayalar otel antalya" yazarak yorumları okuyunca zaten önünden geçmeme kararı alırdım. yorumları okumak aklınıza gelmedi mi ? ben okurken kirlendim.
yine de tatilinizin kötü başlamasına üzüldüm. geçmiş olsun diyelim.
23.08.2023 · 43. sıra
red kit07
22.08.2023 13:09 ~ 17:21