Sık geçen başlıklar

21 şubat 2022 büyük pakistanlı göçü 1

ekşi'de gör
(bkz: hudut namustur)
(bkz: iç savaş hazırlığı)

edit: birkaç yıllık bir plan değil bu, büyük resim kursu ise hiç değil. etrafımızdaki tüm ülkelere ve ortadoğuya dönüp bir bakın kan gövdeyi götürüyor büyük devletler/büyük güçler burada istikrarlı bir türkiye'yi istemiyorlar/istemezler. kaldı ki istikrar tükenme noktasında, hali hazırda ekonomik olarak bittik zaten geriye sizce ne kaldı. ayrıca silah endüstrisi üretmeye devam ettikçe bu silahlar illaki satılacak ve kullanılacak.

yıllardır düzensiz/kontrolsüz ve hunharca bir şekilde ülkeye alınan milyonlarca mülteci ise bu ateşe odun olmakta/olacak. işsiz güçsüz ıraklı/iranlı/suriyeli/kafa kesen afgan ve şimdi pakiler yola koyulmuş sorgusuz sualsiz geliyorlar. ankara asfaltına güpe gündüz karpuz boşaltır gibi kamyonla kaçak afgan dökülüyordu elbette bunun bir sonucu olacak.

bu kadar göçmenin/mültecinin/kaçağın sosyal/kültürel/ekonomik yıkıcı etkileri zaten olacaktı ama tamamen kontrolden çıkmış bir hale gelmesi başka bir şeylerin göstergesi. demografik yapının tamamen değiştirilmek istenmesinin öncülüdür bu tip düzensiz/kontrolsüz aşırı göç hareketleri.

milyonlarca farklı etnik köken/ırktan/dilden insan bir anda ülkene giriyor, peki bu kadar insan nerede kalacak/nasıl geçinecek/ne yiyecek ne içecek/sağlık-eğitim-ulaşım gibi temel ihtiyaçlarını nasıl karşılayacak? peki bu kadar insan bizimle uyum içerisinde olabilecek mi? biz bunları nasıl kontrol edeceğiz veya edebilecek miyiz? içlerinde illaki her türlü terör örgütüne mensup kişilerde vardır bunları ayıklayabildik mi veya nasıl bulacağız? kapı açık isteyen gelsin, halil ibrahim sofrası/din kardeşiyiz diyerek geçiştirebileceğiniz bir konu kesinlikle değil ülkenin ekonomiden sonra en büyük sorunudur ve çok ciddi sonuçları olacaktır.

götünün dibindeki yunanistan'a gitmek için bir dünya evrak doldurup vize alman gerekiyor, kaçakçı/hırsız/katil vs değilsin okumuş/parası pulu olan insansın ama elini kolunu sallıya sallıya sınırdan geçemezsin. türkiye'de ise sabah erken kalkan sınırdan geçiyor ve neden biz bu insanlara bakmak zorundayız diyemiyorsun. biz mi açlığa/sefalete/savaşa sürükledik bu ülkeleri? biz mi
silah sattık bu ülkelere? hayır o zaman neden biz bakmak zorundayız? demek istediğim tam olarak bu.

unutmadan su eleğine dönmüş hudut bizim için utançtır, çünkü benim gibi sınırda askerliğini yapmış herkes bilir ki hudut namustur ve öylesine söylenmiş boş bir söz değildir.

nereden nereye geldik avrupa birliğine gireceğiz diye çıkılan yolda ortadoğu'nun göç cenneti olduk.

son edit: aktroller seri eksilemiş ama yetmiyor gelmiş mesajla taciz ediyor. ben iç savaş çıksın veya kesin çıkacak demiyorum. sadece bu kadar göz göre göre hazırlık yapılan bir duruma türk devleti neden sessiz kalıyor ve biz neden bu insanları ülkeye almak zorundayız diye soruyorum. olası bir kargaşada en ufak kıvılcımda olabilecek bir olayı söylüyorum bu bir öngörüdür ama görünem köy kılavuz istemez acilen önlem alınmalı ve ülkedeki göçmenler ülkelerine geri gönderilmelidir veya açarsın sınır kapısını gönderirsin avrupa'ya kim silah satıp kargaşa çıkarıyorsa kimin çıkarı varsa o ülkelerde onlar baksın bir zahmet.

kendi ülkemizde barış, huzur ve kardeşlik içerisinde yaşamak istiyoruz sadece. umalım ki herhangi bir karışıklık çıkmasın ama sadece ummakla olmaz, devletin acilen önlem alması ve artık bu göçe dur demesi gerekli.

alın size bir öngörü daha; 2 sene önce birçok kişi ötv indirimi gelecek araba almayın dediğinde size şimdi alacaksanız alın yoksa golf/polo'yu 600 bin tl'ye alacaksınız dediğimde o zamanda hunharca eksileyip küfür etmiştiniz sonuç ne oldu?

demografik darbe: bir ülkenin toplum yapısının göçmen politikaları, medya politikaları vb. politikalarla kasıtlı olarak değiştirilerek toplum içindeki birlik ve beraberlik duygusunun bozulması, ve bundan doğan ayrışmışlığın kullanılarak ülkenin istikrarsızlaştırılması/bölünmesi veya yok edilmesi durumuna verilen isim.