tolgay araya bir pas atmaya çalıştı, spiker ahhh geçmedi slimaniye dedi. dedim geçse ne olacak amk. slimani lan neticede, pası atan da tolgay. işte öyle bir fenerbahçe'nin uefa avrupa ligi mücadelesidir. skor bir fenerbahçeli olarak beni memnun etti. bir üst turda adam gibi bir takım gelse rekordan rekora koşardık bu vitaminsiz beyinsizlerle. iyi ki elendik.
şimdi de ligde kalalım diyoruz. bu kadroya en az 8 tane iyi oyuncu lazım. neyle alınacak, kim izliyor şu an, kim gidip alacak, bu salaklardan iyi mi olacak. kafamda deli sorular.
valla düşsek de bir resetlensek mi diyorum, ümraniyespor maçları geliyor aklıma. lan düşersek çıkamayız hemen diyorum. kafamı sikerttin fener kafamı.
23.02.2019 · 40. sıra
kinalitapir
22.02.2019 00:06