efsanevi bir turnuva oluyor.
bu atmosferin içinde cılız kalmamız çok kötü oldu.
fikstür bizim için aşırı güzeldi…
2002 kadrosunun eline şu fikstürün düştüğünü keyifle düşünüyorum.
çeşitli oyun planları kurulmamış,
fiziksel eksiklik çok acınası…
katar bile bizden puan alırmış resmen…
bizde oluşmuş bir ruh yok.
bütünlük yok.
estetik yok.
federasyon başkanının hödüklüğü tüm havayı sarmış gibi
tüm spor yayıncıları bu hödüğün aleyhine beyan veriyor,
herif çıban gibi durmakta ısrarcı.
utanmıyor,
arlanmıyor.
cehaletini kabullenmekten çok uzak.
hatta cehaleti yüzüne vurulunca,
kavga çıkarmaya meyilli biri.
bir yarma !
herif sırf parası var diye tüm ulusun önünde özgürce psikoz geçirebiliyor…
(isviçre - kanada mmuazzamm maç oluyor şu an)
biz niye düzgün top oynayamadık lan ibram !
çünkü sen göreve geldin geleli
iş yapmak yerine
bir ona zımboluyorsun, bir buna..
sallabaşın tekisin.
mecbur değiliz seni kabullenmeye.
cahilsin.
spor evreninde geçerli olabilecek bir yeteneğin yok
cüretini al ve defol !
elalemin grubunda 2 beraberlik 1 galibiyet için 90+5'te canhıraş koşuyor herifler…
bi zevkimiz var…
senelerdir şu turnuvaya katılamamışız…
sonuncusunun tadı damağımızda kalmış…
ulan senin gibi bir müteahhit bozmasının kibrine
niye kurban veriyoruz biz bu zevkimizi…
haram zıkkım olsun lan !
boğazında kalsın !
işin gücün batsın inş !
tarihin gördüğü en karakterliymiş hele…
böyle karakteri kraker diye kıtlarlar q
paçalardan rezalet akıyor ya…
ulan messi var… ronaldo var…
nüfusu yalovadan hallice milletler şov yapıyorlar..
biri kürek çekiyor, sembol kasıyor…
biz ossuruk gibi gittik ya !
lan ossuruk gibi gittik be !
yazıklar olsun.
hakkım da haram zıkkım olsun.
adamların hocası:
“en büyük taktiğimiz messi'nin oyundan keyif alması” diye açıklama yapıyor…
o takımla çatır çatır bir oyun oynama ihtimalimiz vardı.
osssuruk gibi gittik…
26.06.2026 · 39. sıra
wimdewim
25.06.2026 00:11