Sık geçen başlıklar

2024 temmuz memur ve emekli zammı 2

ekşi'de gör
bu toplumun zekası o kadar düşük ki yıllardır çektikleri herkesin alt gelir grubuna dahil olması sorununun yüksek asgari ücretten kaynaklandığını bile anlamıyor. zaten asgari çok yüksek olduğu için herkes alım gücünü kaybetti, o yüzden yeni mühendis de çaycı da aynı ücreti aldı. vasıfsız bir insan değilseniz yatıp kalkıp vasıfsız bir insana verilecek minimum ücretin artması için mücadele etmeyi kesin. asgari düşük olacak ki okuyan özelde daha yüksek alacak, memur daha yüksek alacak. alt orta ve yüksek gelir grupları oluşacak toplum bir şekilde dönecek. beş senedir herkes fukara kimse ev araba alamıyor sadece zenginler yaşıyor ve bu böyle olmalı diyen var aq.
asgari ücrete zam yapılmayarak memurla asgari ücretlinin farkı olması gereken miktara az da olsa yaklaşmasını sağlayacaktır. asgari ücret olması gerekenden çok çok yüksek miktardadır. ülkenin geleceği için olması gereken seviyeye gelmek zorundadır.