abi, benim kaç senelik deneyimim var, hayvan gibi cv hazırlayıp götürüyorum şirketlere. yazılım sektöründe "bu niye ingilizce, burada yazdıklarını türkçe yazsaydın ya" diyen oldu, türkçe hazırladım "abi bu ne yazılım sektöründesin artık global bir sektördesin ingilizce hazırlasana şu cv'yi" diyen de oldu.
şirketler 15 işi tek elemana verip "şunu da yapmazsan maaşından keseriz" demeye devam ettikçe daha çok devam eder bu kriz.
01.01.2023 · 50. sıra
sdmria
31.12.2022 16:13