Sık geçen başlıklar

2023 suudi arabistan gp 2

ekşi'de gör
formula 1'in bu halinden ben zevk almıyorum. izlemenin de manası kalmıyor. artık formula 1'de yarışılmıyor. kazanacağı kesin olanların kazanmasına engel olunmaya çalışılıyor. 2 sene önce bu mercedes idi şimdi red bulla evrildi. bir adam 13 sıra nasıl kazanabilir ya ? buna nasıl bir takım karşı koyamaz ? ne ara bu hale geldi bu iş ?

abi anasını siktiler güzelim sporun. sokayım sizin mühendisliğinize, sizin new eranıza sokayım çok afedersin. siz bu işi nasıl bu kadar sıkıcılaştırabildiniz arkadaş ? fia'da kimse yok mu abicim biz napıyoruz diyen ?

abi yarışın son turunda red bull'un iki pilotundan hangisi acaba en hızlı turu alacak diye bağıran bir spikerle izliyorum şu an yarışı. olayın saçmalığının farkında mısınız ya ?