başlık çok komik yalnız. tebrikler.
mesela diyelim bir otobüsün şöförü kör, otobüsü uçurumdan aşağı sürüyor..
yolcu da "bu adam kör, düşüp parçalanacağız." diyor..
dinleyen yok.
her an, her saniye tası tarağı toplayıp öteki otobüse geçebilecek bir yolcu bu.. en önemli nokta bu. hala her hafta "gel bize katıl" diye davet ediyorlar.. gitse istediği bakanlık anında kendisinin... neyse.
yolcu ağlasa da, bağırsa da, herkesi tek tek dürtse de.. bakıyor bütün otobüs kör.... "lanet olsun" deyip ilkesinden taviz vermiyor.. oturuyor yerine.
otobüs düşüp parçalanınca da suçlu yolcu oluyor.
29.08.2023 · 9. sıra
musaldart
28.08.2023 00:10