Sık geçen başlıklar

2023 seçimlerinde oy vermeyeceğim diyen insan 1

ekşi'de gör
kendini aşırı zeki herkesi aptal zanneden, tepeden bakarak “meh meh bu kirli siyasi oyunlarda kimse birbirinden farklı değil, oyuna gelmeyeceğim” falan diye gevrek gevrek konuşur.

sonra markete gidip eli boş döner, müziği sebepsiz 12'de kesilince sosyal medyada ağlar. başına bir adaletsizlik gelince xx rezaleti diye başlık açıp şilayetvar a koşar. sonuç alamaz, ülke bitmiş ağbii der.

birisinin omzundan sarsıp “sen zeki değilsin baya baya sığır evladısın” demesi lazım