Sık geçen başlıklar

2023 bahar döneminin uzaktan eğitimle tamamlanması 2

ekşi'de gör
bir öğretmen olarak ben hayatımda bu kadar saçma kararı çok az gördüm. bakın deprem bölgesi dışındaki yerdeki okulların 1 hafta tatil edilmesini bile anlayamıyorum. arkadaşlar okullar öğrencilerin, çocukların psikolojisini düzelttiği tek yerdir. çocuklar, gençler buralarda tüm dertlerini, sıkıntılarını unutamasa da psikolojileri bir nebze düzelir. lütfen artık okulları açın, üniversitelerin uzaktan eğitim kararından vazgeçin. bir nebze de olsun o çocukların, gençlerin kalbini 2.evlerinde ısıtalım.
not: yatan öğretmen
(bkz: yuh)

bu mu çözüm? üniversiteli gençler pandemi, üstüne deprem yıllar kaybediyor. bu gençlere ceza değil mi bu? deprem mağdurlarına bir de üniversiteli mağdurlar eklendi.