takımların dünya kadar yardım tırını göndermesine, bölgeye yardım sağlama sebebi ligin bugüne kadar oynanmış olmasından kaynaklı. sebebi ise gelirleri sağladıkları için böyle bir yardım işine dahil olabiliyorlar.
ligin tatil edilmeyeceğini bal gibi bilip, kendi kendinize fesat düşüncelerle “bari play off olsun” gibi bedava çıkar sağlama zihniyetlerden çıkın.
şöyle bir durumda liglerin devam etmesi, bölgedeki halka daha fazla katkı sağlama noktasında bile katkısı fazlasıyla olacak. sebebi ise maç günü gelirlerinden takımların elleri rahatlayacak. çünkü zaten kulüplerin giderleri mevcut gelirlerle anca dönebiliyor. bu sezonu şu an iptal etmek demek, dünyanın yardımını gönderen kulüpleri batırmak demektir.
hükümetin bu kadar az destek sağladığı noktada, sik gibi saçma sapan argümanlar üretmeyin bir zahmet.
14.02.2023 · 27. sıra
hangover05
13.02.2023 00:43