Sık geçen başlıklar

2022'de manuel vites araba üretilme sebebi 1

ekşi'de gör
şehir hayatı yaşayanlar, hayatında bölünmüş yol dışında araç kullanmamışlar, rampada tek şeritte sollamanın ne olduğunu bilmeyenler, arazi görmemiş dört mevsimin şartlarını yaşamamışlar, aracı asfalt dışına çıkmamış tipler gelip burada manuel vites için yorum yapıyor. yarım debriyaj, devir aktarım kontrolü, güç düşürmeden patinaj kontrolü, sollama yaparken tork yükseltmek bunları otomatik viteste yapamazsınız. sizin otomatik vites dediğiniz herhangi bir araç en ufak bir arazi zorluğunda toros karşısında çöp oluyor. dünya sadece yaşadığınız şehir hayatından ibaret değil. otomatik araç karşıtı değilim ama burada boş yorum yapanlar sizin hayatınız boyunca araç limitlerine ihtiyacınız hiç olmamış, manuel vitesin ne olduğuna dair en ufak bir fikriniz yok.