Sık geçen başlıklar

2022 temmuz zam açıklaması 1

ekşi'de gör
(bkz: enflasyon bombası hazırlanıyor)

peçeteye çevirdiniz türk parasını teşekkürler.

edit:çok sayıda peçetenin üretim ve maliyet bazında değerlendirildiğinde türk lirasından daha değerli olduğuna dair uyarı aldım. peki öyle olsun. üşenmeden bana bir peçetenin 1 türk lirasından daha pahalı olduğunun hesabını gönderen ve yapan arkadaşa da selam olsun.

edit2: aktrollerin gerizekalı olduğunu ve okuma ,okuduğunu anlama engelli olduğunu ispat eden tüm aktrollere de teşekkürü borç bilirim. bakın ne yazıyor yukarıda "üşenmeden bana bir peçetenin 1 türk lirasından daha pahalı olduğunun hesabını gönderen ve yapan arkadaşa da selam olsun." yani türk lirasının maliyetiyle savunan kuş beyinliler siz daha andavalsınız. en son 1 tl nin üretim maliyeti 1.73 tl idi yanlış bir bilgiye ulaşmadıysam. yani para kendi basımında kullanılan maden kadar da değerli değil,keşke idrak kapasiteniz olsa. kusura bakmayın benim bundan daha fazla hilale anlatır gibi gerizekalılarla iletişim kurmaya sinirlerim dayanmıyor. ben akptal insan sevmiyorum.

edit 3: kağıt 1 tl yok ki eki eki eki,kağıt paralar amorti ediyor yazan şahıs sen süzme salaksın.