sonuna dek kat maliklerine kızıyorum!
komşularla rastlaştığımızda her şeye kızıyorlar. bir bakıyorsun toplantı zamanı 200 malikten toplantıya gelen toplamda 15 kişi. çıkıyorum mevzuata dayalı itirazlarda bulunuyorum adım çıkıyor “sivri”ye. sonuç ne oluyor? ben itirazlarımla kalıyorum, mevcut yönetim atını oynatıyor. kısacası herkes her şeye itiraz eder, demokratik hakkını kullanmaya gelince işi vardır gelmez, yine eleştirir de eleştirir. gidin hesap sorun, artışlar neye dayalı diyin, gereksiz harcamalar neler diye sorun. gerekirse öneri verin, oylatın, korkmayın, bu arada gidin kat mülkiyeti kanununu okuyun.
04.02.2022 · 12. sıra
birbayindirben
03.02.2022 12:27