gridde pilotum diye gezen bebelerin hepsini toplasak bi kubica etmez. piste 2 gram yağmur düştü mü iptal oluyor şaka gibi.
f1'in de canına okudular. ıslak zemin lastiklerini atın çöpe. güneş olmadan da yarışmayın bebeler.
buna güvenlik diyen de siktirsin gitsin golf izlesin.
03.10.2022 · 4. sıra
onu benim beyime sorun
02.10.2022 15:07