adaların önündeki fay kırılırsa, ki 7.3 deniyor, açığa çıkacak enerjinin boyutunu hangi nükleer bombayla kıyaslayabiliriz bilmiyorum ama hayatımızı sikip atacağını biliyorum
ama milletimiz sakın ve sakın ağlamasın başımıza bir felaket geldi diye. bu deprem kadar göstere göstere gelen başka bir felaket yoktur dünya tarihinde. lan 20 yıl öncesinden belliydi bunun böyle olacağı. siz ne yaptınız bu konuyla alakalı? bak elin japonuna, adamlar 8 küsür şiddetinde depremlerde gökdelenlerini dansöz gibi oynatıyor, kimsenin burnu kanamıyor. deprem yetmezmiş gibi akabinde pasifik okyanusu sıra bende diyor, tsunami geliyor.
o esnada siz ne yaptınız? dile kolay 20 sene öncesinden belliydi diyorum. siz ne yaptınız? insanları deprem değil, zihniyetler öldürecek
10.10.2022 · 23. sıra
deme yahu
09.10.2022 14:13