Sık geçen başlıklar

2020'de eczacılık tercihi yapmamak 1

ekşi'de gör
2007 yılında da böyle diyorlardı ben de eczacılık yerine endüstri mühendisliği yazmıştım. kafamı sikiyim. mis gibi açacaktım eczanemi, atacaktım paspası yola, sulayacaktım dükkanın önünü, diafondan da söyleyecektim çayımı oh mis be. çekilir mi beyaz yakalılık.