Sık geçen başlıklar

2020 kapanışı nasıl yapar 2

ekşi'de gör
atanamadim, corona oldum, annemle babam ayrildi ve daha bi suru sey. ama cok sukur sevdigim birini kaybetmedim daha kotusu olabilirdi. guzel tarftan bakmak ve sukur etmek tek yapilmasi gereken.
mecidiyeköy veya bostancı açıklarında godzilla görmeyi bekliyorum, bence kapanışa bu yakışır.