-takım telsizi: lewis kerbleri kullanma, sensörlerde sorun var.
-hamilton: valteri benden daha fazla kerb kullanıyor ama...
böylece ağlama pardon f1 2020 sezonunu da, vettel’in spini ile birlikte, resmi olarak açmış olduk*
06.07.2020 · 2. sıra
infelix legatus
05.07.2020 17:10 ~ 17:11