Sık geçen başlıklar

2020 çekirge istilası 1

ekşi'de gör
son zamanlarda bir tayfa türedi sanki dünyanın derdini bu yaraklarım çekti çok afedersiniz. yok 2020 götten vurmuş, yok amdan salmış yok görmediği bir bu kalmış ulan adamlar 2 cihan harbi gördü nükleer füzeler patladı, insandan sabun yaptılar, londrayı berlini yaktılar adam gelmiş diyor ki “anamz skldi xd” bi siktir git amına koyayım. twd izleyip distopya mastürbasyonu yaptığınızı iyi biliyorum. hepinizin içinde bir yerde dünyanın yok olma arzusu var buna tamamım da bir kezde bokunu çıkarmayın.