yeniliklerden hoşlanmadığı için değil mevcut sistemleri, programları windows 7 ile entegredir ve bunu değiştirmekte çok maliyetli olduğu için mecburdur kullanmaya.
en güzeli örneği de yurtdışındaki hava alanında çıkan arıza. adamlar yer ışıkları ve hava sistemleri için hala windows 3.1 kullanıyor. hava alanı gibi 7/24 işleyen bir yerde sistem değişikliği kolay olmaz.
kaynak: link
01.05.2019 · 37. sıra
yakisiklisisman
30.04.2019 15:52