dünyanın en esnek kelimesiyle mümkündür:
öfke: hassiktir!
şaşkınlık: aa hassiktir!
neş’e: ahahahassiktir!
keder: hassssssiktiiiiiirr...!
nakış gibi içimize sokup çıkardı yemin ediyorum bu sene. hala deseni göremedim ama muhtemelen benim kumaş şöyle çıkacak:
https://www.pinterest.com/pin/266275396698950610/
16.12.2018 · 4. sıra
demesi kolay tabii
15.12.2018 12:45 ~ 12:46