çiçeği burnunda tarım bakanımız buyurmuşlar.
paragraf aynen şöyle;
"chp milletvekilleri bu işlere hiç girmeye kalkmasın lütfen. 2002'de bu milletin yiyecek eti yoktu, bugün ise bakın 15 kilo yiyor. her şey kırmızı etten yana. ayrıca türkiye'nin protein üretimi bakımından da bir eksiği yok."
ben hatırlarım, mahalledeki başı boş kedi-köpekleri toplar, kesip yerdik. komşulara dağıtırdık. çünkü buzdolabımız ve fırınımız olmadığı için, etleri saklayamaz, fırında da pişiremezdik. neyse ki akp geldi, ülkeye et geldi. refahlık geldi.
10.11.2018 · 2. sıra
lovexile
09.11.2018 00:14