1990-2010 arası belki de dünyanın en güzel dönemlerinden biriydi.
düşünsenize bu dönemde yaşayan insanlar, teknolojinin gelişimini adım adım gördü.
bilgi çağı diye adlandırılan yeni çağı gördü.
iletişimde, gelenekselligi ve yeniliği yaşayan bir nesil oldu.
2 ayrı, yüzyılda birden yaşamış oldu.
dijital dünyanın kapısını açan nesil oldu.
kültürel anlamda, en çok gezen, okuyan, öğrenen nesil oldu.
kesinlikle bu 20 yılı yaşayan insanlar çok şanslılar.
düşünsenize hem at süren, hem de insansız arac kullanan kaç nesil olabilir ki?
01.01.2021 · 36. sıra
debauchee
31.12.2020 00:15