bunların kitlesel deliliği tehlikeli boyuta ulaştı. şakasız söylüyorum kulüp futbola çok değil bi sene ara verip yöneticilerle beraber kaç milyon fenerli varsa grup terapisine girsinler. transfere maaşa para vermesinler bunu finanse etsinler. #raadol diye kampanya yapsınlar valla para veririm.
çapsız yetersiz bi hakem ofsaytımsı dedi, sebebi galatasaray diyolar. ciddi ciddi diyolar. kurumsal ağızdan diyolar.
12 mayıs fetö metö polis copu falan diyip, finalde yine en dar açıdan galatasaraya bağlıyordu sebebini yine bu kasa.
şike denince direkt refleks emniyetgm tagi yapıp, demek fetöcüsün diyen kasa, sıfır utanma duygusuyla her fırsatta maç sattın, şike yaptın, hakemi bağladın diyebiliyor. o kadar düşük zekalı hale geldiler. vallahi yazık, çok yazık.
22.01.2023 · 17. sıra
sari sabrioglu
21.01.2023 01:36 ~ 17:28