fanatik bir beşiktaşlı olarak fener'in 1-1'den sonra en az 3 kez numaradan yatan göztepe'ye uzatmalarda atmasına içimin yağları eridi. fanatik fenerlilerin ekseriyeti ise aykut'un iğrenç temposuz futbolu yüzünden tam olarak sevinmemiştir paradoksa gel :)
ulan biz değil miyiz "ayağa kalkın adam gibi oynayın" diyen? adam gibi oynasalardı. keşke zaman geçirmelerde x2 uzatma sayılsa. sadece zaman çalmak değil tempo da kesiliyor, futbolun anası sikiliyor.
21.01.2018 · 9. sıra
hegel kim lan
20.01.2018 21:09