bu tür maçları izlediğim zaman süper ligi fazla hafife aldığımızı fark ediyorum.
gününde bir beşiktaş, başakşehir veya galatasaray iki takıma da 4-5 tane atar geçer. gerçekten çok kötüler.
edit: fenerbahçe demedim çünkü fenerbahçe 1 tane attıktan sonra savunmaya çekilirdi. aykut kocaman effect.*
21.01.2018 · 8. sıra
hitokiri kenshin
20.01.2018 18:30 ~ 18:51