bunun polisleri beğendikleri ama (mahsa amini) sırf kızdan yüz bulamayınca "başörtüsünü düzgün takmıyordu" diye iftira atıp, gencecik bir kızı döve döve komaya sokarak öldürdüler. bu herif ne yaptı hatırlayın "benim muhafızlarım yaptıysa haklıdır" deyip olayların araştırılmasına bile izin vermedi.
sonra ne oldu peki?
haklı olarak insanlar bu islamcı, şeriatçı zalimlere karşı direnmeye başladı. sonuç vermese de insanlar bıktıklarını gösterdi. ve olaylar durulunca bu molla götler, aralarında çocuk da olmak üzere pek çok genci "vay sen beni nasıl eleştirirsin" deyip idam ettirdiler. devlet çocuk idam eder mi lan? ancak bu şeriatçı düzrüler ettiler, çünkü ödleri patladı kurdukları düzen bozulacak, dümenleri dağılacak diye. şimdi sorarlar adama "ne yani bunlara mı acıyacağız?" diye. öldürttükleri gencecik insanlara saysınlar.
21.05.2024 · 11. sıra
leyla ile mecnunun arasina giren ile
20.05.2024 08:09