merhabalar. hazır taym amazon övgüleriyle doluyken güncel olarak yaşamakta olduğum kepazeliği sizinle paylaşmak istedim.
27 nisan 2024'te çooook uzun zamandır takipte olduğum ve stokta sadece 2 adet görünen, satıcısının ve göndericisinin amazon us olduğu bl3357 kodlu columbia plateau beyaz renk 6 numara kadın ayakkabısını kredi kartımdan 3 taksitle vergisi kargosu vs hepsi içinde 3300tl'ye satın aldım.
uzunca bir süre kargoya verilmesini bekledim ama verilmedi ve sonunda 20 mayıs 2024'te aşağıdaki şekilde bir bilgilendirme geldi
---
spoiler ---
xxxxx numaralı siparişinizle alakalı yaşanan bir sorun hakkında sizi bilgilendirmek istiyoruz. maalesef siparişinizde bulunan bir ya da birden fazla ürünün teknik bir aksaklık sebebiyle iptal edildiği bilgisini üzülerek sizinle paylaşmak durumundayız. bu durumun neden olduğu rahatsızlıktan dolayı içtenlikle özür dileriz. siparişinizin iptalinden kaynaklı herhangi bir mağduriyet yaşamamanız adına, söz konusu ürün/ürünlere ait para iadesi süreciniz bugün itibariyle başlatılmış olup hesabınıza 5-7 iş günü içerisinde yansıyacaktır. anlayışınız için teşekkür ederiz.
---
spoiler ---
müşteri hizmetlerini arayıp siparişimi neden iptal ettiklerini sordum bana verdikleri cevap
---
burası çokomelli ---
üründe teknik bir arıza olduğu, en geç bir hafta içinde satıştan komple kaldırılacağı
---
burası çokomelli ---
şeklinde oldu. dedim olabilir. madem sıkıntı var, başka ayakkabı bakarız nasip değilmiş dedim geçtim. ben bu 1 haftayı beklerken para iadem de sorunsuz gerçekleşti.
peki sonra noldu? ürünün stoklarını güncelleyerek satıştaki ürün adedini 1'den 3'e çıkardılar, fiyatını da 3300'den 4800 tl'ye çektiler!
müşteri hizmetlerini tekrar aradım.
ben: ürünü stoktan kaldıracağız teknik bir arıza var dediniz hala satışta?
mh: evet
ben: ben de satın almıştım bana niye göndermediniz?
mh: şikayetinizi anlıyoruz ama ekranlarıma baktığımda yapabileceğimiz bir şey görünmüyor
ben: kendinizi benim yerime koyun ne düşünürsünüz?
mh: sizin gibi düşünürdüm
ben: ben şimdi bu ayakkabıyı 4800tl'ye satın alsam yine iptal mi edersiniz yoksa elime ulaşır mı?
mh: ürün satışta görünüyor, satın alabilirsiniz?
ben: almıştım, göndermediniz, siparişi iptal edip fiyatı artırdınız.
mh: sizi anlıyorum ama ekranlarıma baktığımda yapabileceğimiz bir şey görünmüyor maalesef.
ben: ürünü şu anki fiyatından satın alsam ve ürün elime ulaşsa aradaki 1500 liralık farkı bana iade edecek misiniz?
mh: öyle bir şey yapamıyoruz
ben: tamam siz satın alıp bana gönderin ben 3300tl'yi ödeyeyim tekrar?
mh: onu da yapamıyoruz
ben: e bana söylediğiniz gibi satıştan kaldırın o halde?
mh: ürünle alakalı gerekli bildirimler yapılmış, yapabileceğimiz başka bir şey yok
ben: peki o zaman bana satın aldığım, parasını ödediğim ürünümü neden göndermediğinizi açıklayın o halde?
mh: yaşadığınız kötü deneyim için çok üzgünüz.
valla ben de çok üzgünüm sevgili amazon. çık delikanlı gibi söyle sen bunu fazla ucuza aldın biz sana bu ayakkabıyı bu fiyata vermek istemiyoruz de, verdiğin para az geldi de, sonrasını ona göre konuşalım. böyle üstü kapalı yuvarlak cümlelerle bir yere varamıyoruz çünkü.
tanım: son yaşadığım rezalet
edit: ayakkabının linkini merak eden olursa diye ekliyorum kendiniz de kontrol edebilirsiniz.
plateau kadın ayakkabı - bl3357 beyaz ve 6 numarayı seçeceksiniz
edit2: olm yukarıda da yazdım aşağıda da görsel paylaştım beyaz ve 6 numarayı seçeceksiniz. 7 numarası ucuz diyen arkadaş hep kafayı yemiş, napayım hanımın ayağını mı şişireyim 7 numara ucuz diye? hayretsiniz valla.
ayrıca şunu da belirtmek istiyorum ben bu başlığı bana ayakkabıyı bedava versinler diye açmadım hatta hiçbir sonuç alınmayacağını da biliyorum. öyle bir amacım olsa ayın 20'sinde açardım başlığı. tek gayem şu: bu olayı bu gün ben yaşadım, belki 1 gün belki 1 hafta belki 1 ay belki 1 yıl sonra siz de yaşayacaksınız bunu görün diye paylaştım. sol framede amazon övgüleri görmesem başlığı açmazdım bile...
edit3: ürünün fiyatı yanlış falan girilmedi. yukarıda da yazdım çok uzun zamandır takipteydim(en az 2 ay), genelde 4200-4300 civarı fiyatı olurdu, o gün ucuzlattılar, ben de satın aldım. sonrasını entryde okudunuz zaten.
edit4: bir yazar arkadaş siparişin iptal mesajını paylaşmamı istedi. üst tarafta tarih kısmına bakabilirsiniz. gerekirse sipariş numarasını da paylaşırım problem değil, zaten iptal ettiler ve yenisini verecekleri de yok
iptal mesajışu da ürünün hala satışta olduğunu gösteren caps. isteyen kendisi de bakabilir (beyaz ve 6 numara)
alamadığım ayakkabıbaşka bir yazar da bana kadın ayakkabısı alıyor demiş. amerika'da 6 numara olan ayakkabı türkiye'de 37 numaraya tekabül ediyor. hayatınızda hiç 37 numara ayakkabı giyen erkek gördünüz mü lan? ben görmedim. görmek de istemem. o ne olm öyle asdfddddfss hanıma doğum günü için alacaktım, alamadım. doğum günü geldi geçti, ben ürünü takibi hiç bırakmadım. sonra bir gün fiyatı düştü satın aldım, onu da göndermediler. şans yok şans.