ekşi sözlük bis2 beğenmeme timi yine takımı gömmüş yok efendim ptt maçı gibiymiş, fener şöyle rezaletmiş, hoca berbatmış falan filan.
benim izlediğim maçta gayet pozisyon var, mücadele var, 2-0 öndeyiz, acaba ben mi farklı maç izliyorum diye şöyle bir bakayım dedim, ananıskim o ne! ankaragücü maçını izliyormuşum.
öyle maç işte.
21.05.2019 · 5. sıra
bilgedenferrarialanadam
20.05.2019 20:44