Sık geçen başlıklar

20 mart 2016 derbinin seyircisiz oynanması 1

ekşi'de gör
bence direk futbolcusuz oynansın. açsınlar fifa 2016'dan bilgisayara oynaatsınlar amk. mis gibi.