“ikinci eli sıfırından daha pahalı, bu nasıl iş anlamadım” diyenler şimdi anladınız mı nasıl iş?
edit. altta girilen entryleri okudum da adamı “sistemi, düzeni nasıl bilmezsin” diye bi dövmediğiniz kalmış aq. lan herkes sistemi bilmek zorunda mı? yazarın tek hatası bir bilene danışmadan “resmi” bayii çalışanının sözüne inanmak olmuş. kendisiyle ilgilenen çalışan açık ve net şekilde teslimat günü fiyat farkı olması durumunda bunun alınacağını belirtmesi gerekirken iddiaya göre “fiyatları sabitlemek için” demiş. hala bayiinin suçu yok diyenler var. geçen sene araba bakarken bana da denk geldi böyle yavşak bir çalışan. opel’de araç bakarken ilgilendiğim aracın 1 ay sonra geleceğini söyledi, ne kadar peşinat ödeyeceğimi vs sordu. fiyatını söyledi ve direkt işlemlere başladı, yandan da sürekli senin için şunu da yaparım, 15 gün erken de getirmeye çalışırım diye yalakalık yapmaya başladı. “peki bu sürede fiyatı artarsa ne olacak?”dedim. suratıma baktı ve “biz yakın zamanda fiyat değişimi beklemiyoruz efendim” dedi ve evraklarla ilgilenmeye devam etti. bunun üzerine “biz biraz daha düşünelim” deyip kalktım. sonra gidip bayiide bulunan farklı marka bir araç aldım. sadece 2 gün sonra tcmb başkanı değişti. 10 gün sonra ise 40 bin tl arttı aracın fiyatı. o yavşağın sözüne inansam, sistemi bilmesem göte gelmiştim.
21.11.2021 · 17. sıra
uzaydan gelip gote giren semsiye
20.11.2021 10:58 ~ 15:04