şu araplara söz hakkı tanıyan dünyanın ben adaletini s.keyim.
adamların ülkesinde hala dünyanın dönmediğine inanan insanlar yaşıyor. israil’le müttefik olunmasına koca halkı ses çıkartamıyor, prensleri grup sex partisindeyken ülkelerinde kadınlar saçı açık gezemiyor. lan yapay zeka bile bu kadar robotik hareket edemez.
bu beyinsiz adamların ülkesinin sadece petrolü var diye tweetleri falan okunuyor. şu petrolün ikamesi falan bulunsa da şu yavşaklara amerika’lıların dalışını izlesem harbi benden mutlusu olmayacak.
edit: dünyanın dönmediğine inanan insanların amerika’da da yaşadığıyla ilgili mesajlar aldım, doğru. orayı şöyle düzelteyim; adamlar dünyanın dönmediğini şu şekilde iddia ediyor.
21.10.2018 · 4. sıra
takeredpill
20.10.2018 01:16 ~ 13:22