Sık geçen başlıklar

2. ordu komutanının depremden sonra ağlaması 1

ekşi'de gör
ağla ağla açılırsın demek istediğim komutan.

veryansin tv'den alıntı yapacağım eleştirirken; bu millet o yıldızları boşuna mı omzuna taktı? orgeneralsen insiyatif alacaksın elbette, ayrıca general rütbesi boşuna mı evrensel olarak ağırlığı olan bir rütbe? farz edelim ruslar türk topraklarını ansızın işgal etmeye başladı, ruslara karşı savunma yapmak için de mi ankara'dan yazılı emir bekleyeceksin?

veya diyelim ki emir beklemeden askeri sokağa indirdin, asker depremzedelere yardım ediyor, çorba dağıtıyor, enkaz kaldırıyor, rte ne yapacaktı ki? darbe şüphesiyle o hengamede seni mi tutuklatacak, askeri gerisin geri kışlaya mı yollayacaktı, yemezdi, yapamazdı, ve dahası, aldığın insiyatif sayesinde hatay'daki vs.'deki birliklerdeki komutanlar da domino etkisiyle kendi kendilerine insiyatif alarak sahaya inebilirdi.

hadi insiyatifi de almadın, ok, ona da ok, o zaman emekliliğini isteyerek bu durumu protesto et, emeklilik dilekçende de neden askerin kışlaya hapsedildiğini, kimden emir gelmesi gerekirken gelmediğini yaz, hem ses getir, hem kariyerin yanmasın.

onu yapma bunu yapma, ama ağla, ben de pazartesi sabahı kızlar gibi ağladım hıçkıra hıçkıra, ama benim emrimin altında 120.000 personel yok, paşa değilim, bilmemne değilim...

hayret bir şey ya...