asla gelmemesi gerekendir
bu adamlar olağanüstü hal ilan edip seçimlerin üzerini örtmek niyetindeler...
diktatörlüğe dikey geçiş yani...
bekleyin ve sandıkta işlerini bitirip oylarımıza sahip çıkalım ve üzerlerine sifonu çekelim...
13.05.2022 · 36. sıra
bigbrother
12.05.2022 21:59