özellikle hareketli ve hiperaktif çocuklara karşı çok sıklıkla yaptığım eylem olduğundan beni oldukça endişelendiren başlıktır.
ve göz kırpmakla yetinmemem ve elemanlara ayrıca dil çıkartmam ve el sallamam da cabası.
haberin doğru olduğunu varsayarsak, yani sadece göz kırpma ile sınırlı olduğunu varsayarsak, bu adamın dayak yemesi ve tutuklanmasına anlam veremiyorum.
sanırım milletçe paranoyak olduk ve dengemiz bozuldu.
16.03.2018 · 2. sıra
nexavar
15.03.2018 07:18 ~ 07:53