Sık geçen başlıklar

2 yıllık üniversite bitirip ayda 5 bin tl kazanmak 1

ekşi'de gör
üniversite diplomasının maaş skalası olduğunu zannedenleri üzen durum. etiket sevdanızdan bir vazgeçemediniz.

eğer o 2 yıllık mezun çok daha donanımlı ve piyasada aranan bir elemansa 5 de kazanır 10 da. hiçbir işveren diplomaları karşılaştırıp daha donanımsız bir elemanı sırf 4 yıllık okul bitirdi diye işe alıp yüksek maaş vermez. şirketine ne katacağının hesabını yapar. ha aynı donanımda iki eleman geldiğinde 4 yıllık mezunu seçebilir ama çok fazla parametre olur işin içinde.

ayrıca size ne oğlum milletin maaşından? ben neden 4 yıllık mezun olduğum halde asgari ücret bile kazanamıyorum demiyor da neden 2 yıllık mezun 5 bin tl alıyor diyor. müstahak sana.