üniversite diplomasının maaş skalası olduğunu zannedenleri üzen durum. etiket sevdanızdan bir vazgeçemediniz.
eğer o 2 yıllık mezun çok daha donanımlı ve piyasada aranan bir elemansa 5 de kazanır 10 da. hiçbir işveren diplomaları karşılaştırıp daha donanımsız bir elemanı sırf 4 yıllık okul bitirdi diye işe alıp yüksek maaş vermez. şirketine ne katacağının hesabını yapar. ha aynı donanımda iki eleman geldiğinde 4 yıllık mezunu seçebilir ama çok fazla parametre olur işin içinde.
ayrıca size ne oğlum milletin maaşından? ben neden 4 yıllık mezun olduğum halde asgari ücret bile kazanamıyorum demiyor da neden 2 yıllık mezun 5 bin tl alıyor diyor. müstahak sana.
04.04.2021 · 19. sıra
bishop brain
03.04.2021 11:05