benimdir. ilk işyerimde 14 yıl çalıştım. ondan beridir iki sene iki sene geziyorum. çünkü gördüm ki istediğin unvan da para da transferle geliyor.
aynı firmada devam ettiğin sürece enflasyonun altında zamla devam edersin yoluna.
28.12.2021 · 8. sıra
akiaki
27.12.2021 07:30