Sık geçen başlıklar

2 ocak 2022 içişleri bakanlığı açıklaması 1

ekşi'de gör
arkadaş anlamıyorum. iç işleri bakanı ile neden görüşür bir insan? nasıl ulaşır, nasıl randevulaşılır?

bırakın içişleri bakanını, vali, il emniyet müdürü, belediye başkanı, yav bunların özel kalemine bile ulaşamazsınız.

neden içişleri bakanı her hangi bir iş insanını şahsi makamında ağırlar? atıyorum sanayi bakanı ağırlasa anlarım, ne biliym ulaştırma bakanı bir müteahiti ağırlar anlarım. belirli bir sivil toplum kuruluşunun konu ile alakalı bir bakanla görüşmesini anlarım. zaten bu tarz adamların yanına gittiğinizde mutlaka görüşme sonunda fotoğraf çektirir o normal. ama içişleri bakanına neden ulaşmak ister, derdi nedir? ve içişleri bakanı randevu vereceği kişileri neye göre belirler?