Sık geçen başlıklar

2 nisan 2021 fenerbahçe beko barcelona maçı 1

ekşi'de gör
yavşak hakemlere bak çıldıracağım yemin ederim elim ayağım titriyor...

%100 sportmenlik dışı faulü izlemeye gittiler, pozisyonu 10 kere izlerken barselona koçu takımı topladı ve minik bir mola yapmaya başladı. o arada guduriç de gitti yanlarına dinlemeye. ortada bir mola olmadığı için guduriç'in dinlemesinde de sorun yok burada, istediği yerde durabilir saha içerisinde. ancak yavşak hakem pozisyonu izlemeyi bıraktı gitti guduriç'i barselonalıların oradan uzaklaştırmaya çalıştı. utanmasa teknik çalacaktı lavuk. sonra gittiler sportmenlik dışını da çalmadılar.

ben bu kadar rezilliği bir arada görmedim.