Sık geçen başlıklar

2 milyon tl'ye su böreği alan belediye 1

ekşi'de gör
üsküdar belediyesidir. yandaş şirketten 11 mart’ta ihale düzenleyerek iki milyon tl’ye yakın bir para ödeyerek tepsi tepsi su böreği almış. gerçekten böreklerin geldiğinden bile emin olamıyor insan. ha unutmadan 5 milyon tl’ye de kupa bardak yaptırmışlar. çünkü üsküdar halkının en önemli gereksinimlerinden biri kupa bardaktır. 2 milyon tl’ye su böreği ihalesi