denetimin sadece adının olduğu, insan hayatının hiçe sayıldığı güzel ülkemde sıradan bir durum. başka ülkede olsa orayı kapatıp üstüne kireç atarlardı ama bu da iki üç gün konuşulup unutulacak, adım gibi eminim.
bu ülkede ne düzgün işlemiş ki ucuz markaların ürettiği ürüne güvenebilesin.
03.05.2024 · 23. sıra
kafa trilyon
02.05.2024 20:35